۶ منبع طبیعی پروتئین برای کاهش وزن رای دیوان عدالت اداری: شکایت بازنشستگان علیه افزایش مستمری ۱۴۰۲ وارد نیست اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی اعلام شد + لینک سامانه مسافران فرودگاه مهرآباد از این مسیر‌ها استفاده کنند (۲ خرداد ۱۴۰۳) تصادف اتوبوس با تریلی در کرمانشاه یک فوتی و ۱۱ مصدوم برجا گذاشت تولد لاکچری در سومین روز خاص قرن جدید! جزئیات تکان‌دهنده از اردوی وحشت در استخر مرگ برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم اعلام شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) نام‌گذاری بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی نیشابور به‌نام «سیدالشهدای خدمت» انفجار مین در ارتفاعات مرزی آذربایجان غربی یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت (یکم خرداد ۱۴۰۳) زلزله قدرتمند اندونزی را لرزاند (یکم خرداد ۱۴۰۳) طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از مهمترین اقدامات شهید آیت الله رئیسی بود کشف ۱۷ کیلوگرم زعفران قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد(۱ خرداد ۱۴۰۳) قطار فوق‌العاده مشهد برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور 
سرخط خبرها

تشریح نحوه اعزام مشمولان سربازی در شهریورماه + جزئیات

  • کد خبر: ۷۷۹۵۵
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
تشریح نحوه اعزام مشمولان سربازی در شهریورماه + جزئیات
معاون وظیفه عمومی خراسان رضوی از اعزام مشمولان پایه خدمتی شهریور ۱۴۰۰ در دو روز و از سه شهرستان مشهد، تربت حیدریه و سبزوار خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ سیدمحسن شجاعی، با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به تداوم و تشدید همه‌گیری بیماری کرونا در سطح کشور و لزوم اتخاذ تدابیر متناسب با این وضعیت، نحوه اعزام مشمولان پایه خدمتی شهریور ماه به شرح متن زیر است:

۱- اعزام مشمولان در شهریورماه در دو روز و از سه شهرستان مشهد، تربت حیدریه و سبزوار برابراطلاعات مندرج در برگه اعزام مشمولان خواهد بود.

۲- مشمولان پایه خدمتی شهریور ماه ۱۴۰۰ که از مشهد به خدمت اعزام می‌شوند بایستی در تاریخ تعیین شده در برگه اعزام به خدمت به آدرس مشهد- پایانه مسافربری، جایگاه ۱۰ مراجعه تا به خدمت اعزام شوند و از مراجعه به معاونت وظیفه عمومی خودداری کنند.

۳- از طریق رسانه‌های محلی به مشمولان اطلاع رسانی می‌شود تا قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از قبیل کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و... را رعایت کنند. وسایل شخصی، بهداشتی، قاشق و چنگال، لیوان و لباس گرم و اقلام بهداشتی مورد نیاز شامل (ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده سطوح و دست‌ها) و... را به همراه داشته باشند. خانواده‌ها از حضور و استقرار برای بدرقه مشمولان در محل اعزام اکیدا خودداری کنند.

۴- به مشمولان اعزامی به استان‌های دیگر در برگ محل مراجعه اطلاع‌رسانی شده تا موادغذایی خشک بین‌راهی همراه داشته باشند.

۵- برابر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل شرایط پیش آمده و در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا امکان پذیر نمی‌باشد؛ بنابراین به مشمولان ابلاغ؛ اصل مدارک موردنیاز (برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهداء و...) را همراه خود داشته باشند.

۶-مشمولانی که تمایل دارند شخصا به مرکز آموزش تعیین شده مراجعه کنند می‌توانند حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت خود را به مرکز آموزش تعیین شده معرفی کنند.
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->